وب شو

fereidouni.org

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
پنج شنبه 21 شهريور 1398 ساعت 11:13 | بازدید : 7484 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
 
 
 
 
 
 
 
برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و  P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها،  بهترین زمان معامله در روز،  قدرت خریدار و قدرت فروشنده،  آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست،  پیوت چیست، حد سود و زیان،  نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD،  سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.
 
آموزش بورس با آگاه
 
 
 
 
 
 
 
سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم. 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وب سایت فروشگاه اینترنتی
دو شنبه 18 شهريور 1398 ساعت 17:11 | بازدید : 7484 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

نکات مهم سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاه اینترنتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود:

در این مقاله تصمیم دارم درباره آشنایی با ساختار جدید جستجوی گوگل و نکات مهم در سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود صحبت کنم.

  •  گوگل آنقدر توسعه پیدا کرده که استفاده از اینترنت بدون گوگل غیر ممکن شده است. بیشتر افرادی که با اینترنت کار می کنند صفحه گوگل را به عنوان صفحه خانگی خود تنظیم می کنند و معمولا اولین صفحه ای که در اینترنت باز می کنند صفحه اول گوگل است. گوگل این محبوبیت روز افزون را از سیستم جستجوی اینترنتی خود که حتی یک روز هم برای توسعه آن بیکار نبوده است بدست آورده است.
  • گوگل در کنار سرویس جستجوی اینترنتی، صدها خدمات دیگر هم ارائه می دهد که سرویس Gmail، سایت خوان، گوگل پلاس، Google Earth و گوگل مپ از معروف ترین آنها هستند.  گوگل دنیای جستجو در اینترنت را به گونه ای متحول کرده است که بر اساس آمار، به طور متوسط ۷۰ درصد از ورودی های سایت های اینترنتی از طریق گوگل هستند.
  • وب مستر های ایرانی نیز همیشه توجه خاصی به گوگل داشته اند و همیشه سعی می کنند محتوا طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود خود را طوری تنظیم کنند که توجه گوگل را جلب کرده تا شاید کاربران بیشتری را روانه سایت آنها کند. یکی از چیزهایی که همیشه مورد توجه بوده است، کلمات کلیدی یا همان Keyword ها هستند. 

شما به عنوان Webmaster یا مدیر طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود، حتما تاکنون دقت خاصی را برای انتخاب کلمات و عبارات کلیدی در تگ ها یا همان برچسب ها داشته اید تا بتوانید از این طریق کاربران و بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) جذب مطالب خود کنید. با این وجود که گوگل طی سالهای اخیر الگوریتمهای جستجوی خود را آپدیت کرده و سیستم های مختلفی مثل Panda را به کار گرفته است، اما کماکان اهمیت انتخاب کلمات کلیدی پابرجا مانده است. اما به تازگی گوگل قصد آپدیت الگوریتم خود را دارد تا از جستجوی مفهومی بیشتر استفاده کند.

 

 

آشنایی با سیستم جستجوی مفهومی

این اصطلاح به معنای ادراک و معنی دار کردن بیشتر یک عبارت مورد جستجو است. تا امروز گوگل تنها سعی می کرد عبارت مورد جستجوی کاربر را در میان متون و کلیدواژه های طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود بیابد و آن را به کاربر نشان دهد.
اما به زودی گوگل سعی می کند تا به معنای حقیقی پشت کلمات پی ببرد تا متون و صفحات مرتبط تری را برای کاربر پیدا کند. فارغ از اینکه چه کلماتی در سایت مقصد به عنوان کلمات کلیدی وجود دارند، گوگل می خواهد مثل یک انسان عمل کند و هدف هر وبمستر را از مطالبی که در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود خود درج کرده است کشف کند !

در طرح جستجوی مفهومی، یک ماشین آنالیز کننده، اطلاعات را تفسیر کرده و در اختیار گوگل قرار خواهد داد و تمامی عبارات جستجو شده کاربران را برای گوگل معنی خواهد کرد. این ماشین از صدها پردازنده موازی که توانایی میلیاردها عملیات محاسباتی را در کسری از ثانیه دارند تشکیل شده است. به این ترتیب گوگل ارتباط بین عبارات جستجو شده را بهتر درک خواهد کرد و شاید کلماتی مرتبط به آنها را نیز که توسط این عنصر در اختیارش قرار گرفته شده را نیز به صورت مخفی در هر صفحه یافت شده جستجو خواهد کرد. به این ترتیب، نتایج نشان داده شده به کاربر در واقع حاوی طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود هایی خواهد بود که کاربر واقعا به دنبال آنهاست. نه صفحاتی که به منظور جذب بازدید کننده محتوای غیر واقعی را در خود ثبت کرده اند.

وقتی کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند می خواهد به جواب سوال یا سوالاتی در ذهن خود دست پیدا کند. پس نویسنده های سایت ها باید علاوه بر پرکردن کلمات کلیدی، به فکر جواب سوالاتی که کاربران در ذهن خود دارند نیز باشند.

به طور مثال وقتی کاربری عبارت پیاده روی را جستجو می کند ممکن است یک یا چند تا از سوالات زیر را در ذهن داشته باشد:

– آیا پیاده روی تاثیری در لاغر شدن دارد ؟

– بهترین زمان پیاده روی چه موقع است ؟

– بهترین مسیر پیاده روی در شهر من کجاست ؟

یا وقتی یک کاربر عبارت استیو جابز را جستجوی می کند، شاید به دنبال موارد زیر است:

– بیوگرافی استیو جابز
– کتاب در مورد روش مدیریت استیو جابز
– نقش استیو جابز در توسعه اپل

  • حالا که گوگل از طریق جستجو های از پیش انجام شده و عنصر جدید معرفی شده می داند که باید در متون صفحات مورد جستجو باید به دنبال پاسخ این سوالات هم باشد نتایج جستجو می تواند کاملا متفاوت باشد. پس وقتی که شروع به نوشتن برای وبلاگتان می کنید سعی کنید درمورد موضوعی که می خواهید کاربران از گوگل به آن هدایت شوند بیشتر فکر کنید تا حدس بزنید کاربران در مورد آن چه فکر می کنند، به دنبال چه چیزی هستند و چه سوالاتی در ذهن خود دارند.
  • تا چند وقت پیش، وقتی عبارت What is my ip را در گوگل جستجو می کردید، گوگل لیستی از سایت هایی که خدماتی برای نمایش IP شما ارائه می دهند را نشان می داد. اما به تازگی، گوگل بالاتر از همه نتایج جستجو، IP شما را نشان می دهد ! چنین نتایجی در مورد محاسبات ریاضی هم صادق است. گوگل فرمول هایی که در کادر جستجو می نویسید را محاسبه می کند و حتی نمودار ها را ترسیم می کند. واحد های پولی را به یکدیگر تبدیل می کند. قیمت روز طلا و نفت را نشان می دهد و …

نتایج سیستم جستجوی جدید گوگل برای سایت های فارسی زبان

شاید بگویید که یک سیستم جستجوی معنایی برای زبان فارسی که یک زبان فراگیر نیست تاثیر زیادی نخواهد داشت. شاید در آغاز کار همین طور باشد. اما همانطور که سیستم پاندای گوگل خیلی زود به سراغ سایت های فارسی زبان رفت، هوش مصنوعی گوگل نیز به سرعت به سایت های فارسی خواهد رسید.

منبع: شرکت ساپرن

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مشاوره آنلاین
یک شنبه 17 شهريور 1398 ساعت 11:3 | بازدید : 7539 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

مشاوره آنلاین

چگونه یک مشاوره آنلاین روانشناسی پیدا کنم؟ چطور می توانم به مشاوره آنلاین روانشناسی اطمینان کنم؟ یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

حال می خواهیم توضیح دهیم که منظور از مشاوره آنلاین روانشناسی در کلینیک روان آرام چیست؟ در مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.

در این نوع مشاوره متخصصان کلینیک روان شناسی روان آرام با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنید. در این بین متخصصان ما اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند که شما را در برابر چالش های پیش آمده یاری می کنند.

علاوه بر این کلینیک روان شناسی روان آرام سعی می کند تا با معرفی مقالات و کتاب هایی در این زمینه نیز در جهت رفع مشکلات شما را یاری دهد.

مشاوره جنسی

وجود یک مشاوره جنسی یکی از مسائل بسیار مهم در روند زندگی زناشویی است. مشاوره ی جنسی موجب می شود از بسیاری از آسیب ها در روابط زناشویی جلوگیری گردد و منجر به زندگی آرامش بخش و شیرین برای هر دو طرف شود. بنابراین آگاهی از مسائل جنسی به طور دقیق در حل مشکلات جنسی افراد بسیار تاثیر گذار است. چرا که بیشتر مسائل و مشکلات در زندگی زناشویی زمانی به وجود می آیند که افراد بنابر دلایلی اعم از عدم آگاهی از مسائل جنسی و یا نا توانی در ارضای نیاز های جنسی یک دیگر موجب ایجاد نارضایتی در یکدیگر می شوند.

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی عبارت است از مراجعه به یک مشاور و روانشناس و حل مسائل و مشکلات و یا آگاهی از چگونگی برقراری ارتباط جنسی. مشاوره جنسی از مهم ترین مسائل برای قدم نهادن به عرصه ی ازدواج است. اگر شما در عرصه ی ازدواج هستید و به زودی تصمیم به این امر گرفته اید به شما توصیه می کنیم حتما به همراه همسر خود به یک مشاور جنسی مراجعه کنید. (بهتر است روند مراجعه به مشاور بصورت تکی انجام شود).

متاسفانه دیده شده که این مساله از طرف زوج ها جدی گرفته نمی شود تا جایی که هنگامی که وارد زندگی مشترک می شوند این عدم آگاهی باعث بروز مشکلات بسیار جدی در بین آنها می گردد. زیرا مسایل جنسی امری غریزی است و خواه یا ناخواه باید درباره نحوه برخورد صحیح با آن آگاهی های لازم را کسب نمود در غیر اینصورت بروز مشکلات امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

صحبت کردن با یک مشاور جنسی در دوره ی قبل ازدواج و یا در حین زندگی مشترک موجب می شود شما بدون حس خخالت و شرم بتوانید به راحتی مسائل را برای ایشان بازگو کرده و در مسایل جنسی مشورت و یاری بخواهید.

مرکز مشاوره

مرکز مشاوره و روانشناسی روان آرام با دارا بودن مجوز رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با مدیریت سرکار خانم دکتر آزیتا امین الرعایا تاسیس گردیده است.

کلینیک روان آرام با همراهی جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران تلاش کرده است تا گامی در جهت بهبود روش زندگی مراجعان خود برداشته باشد.

کلیه متخصصین همکار در کلینیک روان آرام دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه های مختلف روانشناسی بوده که علاوه بر آنکه دوره دیده در حوزه های مختلف هستند از تجربه کافی برخوردارند تا بتوانند به شما در پیدا کردن راهکار برای مشکلات و مسائل زندگی خود و همچنین پیشرفت در زندگی کمک کنند.

قابل ذکر است که مرکز مشاوره روان آرام با توجه به بهره گیری از متخصصین روانشناسی در حوزه های مختلف می تواند طیف گسترده ای از مشکلات روانشناسی را پوشش دهد که از جمله آن می توان به روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی

قابل ذکر است که مرکز مشاوره روان آرام با توجه به بهره گیری از متخصصین روانشناسی در حوزه های مختلف می تواند طیف گسترده ای از مشکلات روانشناسی را پوشش دهد که از جمله آن می توان به روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی اشاره کرد.

هدف اصلی کلینیک روان آرام ارتقا سطح کیفی سبک زندگی افراد به صورتی است که بتوانند خود با مشکلات مواجه شوند که در این امر خطیر از حضور روانشناسان با تجربه و خبره در حوزه مربوطه برخوردار است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 63
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 88
:: باردید دیروز : 404
:: بازدید هفته : 492
:: بازدید ماه : 14476
:: بازدید سال : 41512
:: بازدید کلی : 145697