وب شو

fereidouni.org

آسان ترین راه برای خرید باتری موبایل وشارژر ارجینال
شنبه 23 اسفند 1398 ساعت 12:45 | بازدید : 5608 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

آسان ترین راه برای خرید باتری موبایل وشارژر ارجینال

 

باتری موبایل و شارژر بخش مصرفی هر موبایل به حساب می اید یکی از دغدغه های اصلی افراد، سلامت باتری موبایل آن هاست، چرا که تمام استفاده ی آن ها از گوشی، به سلامت باتری آن بستگی دارد، به گونه ای که در صورتی که باتری موبایل ایرادی داشته باشد، کارکرد تمام دستگاه به مشکل می خورد و حتی ممکن است به قطعات داخلی دیگر دستگاه نیز آسیب برساند.

شاید شما قصد خرید باتری شیائومی و یا خرید باتری بلک بری و یا حتی خرید باتری موتورولا رو داشته باشید این برند ها به این خاطرنام بردیم چون این برندها مثل سامسونگ و اپل و هواوی  بازار بزرگی در ایران ندارند ولی قطعا دوستداران خودشونو دارند پیدا کردن باتری و یا شارژر و کابل برای این برند ها همیشه سخت تر از پیدا کردن یک باتری برای برندی مثل سامسونگ  بوده و برای خیلی از شما پیدا کردن باتری اصلی و شارژر و کابل  حتی برای سایر برند ها شاید خیلی آسان نباشد  به خصوص اگه محل زندگی شما  تهران نیست هر چند در شهر های بزرگ پیدا کردن این محصولات ممکنه  کمی راحت تر باشه اما در شهر های کوچک پیدا کردن یک باتری اصلی برای بلک بری قطعا خیلی سخت هست . ما امروز قصد معرفی یک فروشگاه تخصصی در زمینه باتری و شارژر را داریم که تهیه این محصولات را برای شما آسان کرده پس با ما همراه باشید.

جی اس ام باتری فروشگاه اینترنتی هست که به صورت تخصصی در زمینه باتری موبایل و تبلت و شارژر و کابل های اصلی تمامی برند های موبایل فعالیت می کند  امروز قصد داریم این فروشگاه به شما معرفی کنیم برای آشنایی بیشتر با جی اس ام باتری  امروز در خدمت مدیر این مجموعه هستیم .

جناب جعفرزاده  مدیریت فروشگاه  جی اس ام باتری با شما هست  برای آشنایی بیشتر کمی از خودتان بگویید، فعالیت درزمینه باتری را از چه زمان شروع کردید و پیش از آن چه فعالیتی داشتید؟

اول اینکه من تشکر می کنم از حضور شما  فعالیت در زمینه باتری یک شغل خانوادگی برای من محسوب می شود ما از سال 1380  وارد صنعت باتری شدیم ابتدا  در زمینه باتری موبایل و بعد از مدت کوتاهای در زمینه باتری های بیسیم و شارژر هم شروع فعالیت کردیم  کم کم فعالیت مون در زمینه باتری موبایل  کم رنگ  شد و بیشتر توان شرکت رفت به سمت فعالیت در زمینه  باتری بیسیم توی این سال ها با انجام پروژه هایی برای ارگان های دولتی مثل  ناجا، هواپیمایی کشوری، صا ایران، سازمان آتش نشانی تونستیم  نقشی فعال داشته باشیم.

با توجه به نیاز بازار  ازسال  96 مجددا تصمیم گرفتیم به صورت جدی تر وارد حوزه باتری موبایل و شارژر ها بشیم پس از بررسی بازار و عدم وجود فروشگاه تخصصی در زمینه باتری موبایل و شارژرها و پاور بانک تصمیم به تاسیس فروشگاه اینترنتی تخخصصی دراین زمینه گرفتیم .

جناب جعفرزاده فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه باتری هم می تونه مزیت برای شما با شه و هم میتونه شرایط رغابت با سایر فروشگاه های اینترنتی رو برای شما سخت تر  بکنه با این مسئله چه طور کنار آمدید؟

تمرکز بر یک حوزه خاص باعث محروم شدن از مزیتهای رقابتی فروش کالاهای مختلف دیگر خواهد شد   ؛ اما از سوی دیگر همین تخصص و تمرکزگرایی موجب بالا رفتن توان سایت ما در ارائه بهتر و  تنوع بیشتر  و در نهایت خرید بهتر ی برای کاربران خواهد بود . به طور مثال اگه شما الان از برند هایی استفاده کنید که کمتر در بازار ایران فعال هستند برای خرید باتری و شارژر این محصولات دچار مشکل خواهید شد . به واسطه تخصصی بودن ما در زمینه باتری  ما توانسته ایم بیش از 1000 مدل باتری برای موبایل و تبلت داشته باشیم الان برای خرید باتری شیائومی  بلک بری و حتی خرید باتری موتورولا  به راحتی می توانید از فروشگاه ما باتری ارجینال تهیه کنند. ما ارسال رایگان برای سراسر ایران داریم و ضمنا 3 ماه گارانتی تعویض برای باتری ها

برنامه آینده تون برای توسعه فروشگاه چی هست؟

یکی از مشکلات مصرف کننده ها خرید کابل و شارژر اصلی برای موبایل و تبلت ها هست چون استفاده از شارژر و کابل فیک و غیر اصلی آسیب جدی به باتری شما وارد خواهد کرد ما توانسته ایم تا امروز برای تعدادی از برند ها شارژر و کابل اصلی فراهم کنیم البته هنوز با ایده ال فاصله داریم ولی طبق برنامه ریزی  که داریم برای اواسط سال 99 تقریبا  برای تمامی برند ها باتری و شارژر و کابل ارجینال رو پوشش خواهیم داد تمامی مدل ها را موجود خواهیم کرد. امید واریم بتونیم رضایت مشتریان جلب کنیم هدف ما اریه کالای اصلی با قیمت مناسب و گارانتی پاسخگو هست

در آخر اگه توصیه و یا حرفی مونده بفرمایید؟

توصیه من به تمامی خوانندگان این مقاله این هست همانطور که می دونید  وابستگی ما به موبایل ها و تبلت خیلی زیاد شده  و باید قبول کنیم که بدون این ابزار زندگی کمی سخت به نظر بیاد خیلی از کار های روزمره  ما علاوه بر مکالمه تلفنی به این ابزار متکی هست . باتری و شارژر ها بخش مصرفی این ابزار هستند بعد از مدتی عمر آنها به پایان می رسد  و نیاز به تعویض پیدا خواهید کرد  توصیه من به شما عزیزان این هست حتما از باتری اصلی و شارژر و کابل ارجینال استفاده کنید استفاده از باتری اصلی علاوه بر عمر طولانی تر با عث حفظ سلامت گوشی شما خواهد شد.

 جی اس ام باتری

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.
یک شنبه 4 اسفند 1398 ساعت 10:59 | بازدید : 20707 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

4 دلیل که برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه هزینه‌های سازمان شما را کاهش می‌دهد.

 

یکی از چالش‌برانگیزترین تصمیماتی که مدیران سازمان‌ها باید بگیرند این است که چه کارهایی در سازمان به صورت داخلی انجام شود و چه کارهایی را برون‌سپاری کنند. به بیان ساده‌تر برای چه کارهایی نیرو استخدام کنند و برای چه کارهایی پیمانکار بگیرند. این را می‌توان از ساده‌ترین کارهایی که یک سازمان انجام می‌دهد تا پیچیده‌ترین آنها تعمیم داد.

 به عنوان مثال کارخانه‌ای را مجسم کنید که ناهار روزانه پرسنل خود را تأمین می‌کند. بهتر است این کارخانه با یک رستوران قرارداد ببندد و غذای روزانه خود را از آن تهیه کند؟ یا بهتر است در محل کارخانه آشپزخانه‌ای مهیا کند و آشپزانی استخدام کند تا هر روز غذای پرسنل را بپزند؟

تصمیم‌گیری در این مورد به بسیاری از پارامترها بستگی دارد و هر مدیری ممکن است که به جواب منحصر به فرد خود برسد. ولی در نهایت همانطور که می‌دانیم کسب و کارها هر روز بیشتر و بیشتر به سمت برون‌سپاری می‌روند و حتی بزرگترین شرکت‌های دنیا امروز بخش عمده‌ای از کارهای خود را برون‌سپاری کرده‌اند تا به این ترتیب هزینه تمام شده محصولات و خدمات خود را کاهش دهند و سود خود را بیشتر کنند.

 

خدمات پشتیبانی شبکه یکی از خدماتی است که هرچه سازمان‌ها به سمت برون‌سپاری آن بروند قیمت تمام شده‌ای که بابت آن می‌پردازند کمتر خواهد بود. فراموش نکنیم که در دنیای امروزی که تقریباً همه چیز حول محور کامپیوتر و اینترنت می‌گردد، تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه یکی از حساس‌ترین مسائلی است که هرگز نباید مغفول بماند.

 

اما برون سپاری خدمات شبکه چرا و چگونه هزینه های سازمان را کاهش می‌دهد؟

 

1- خدمات سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر: یک کارمند، چه از لحاظ حیطه‌های تخصصی، و چه از لحاظ سرعتِ عمل در رسیدگی به مشکلات، با محدودیت‌های زیادی روبه‌روست و این محدودیت‌ها در واقع تحمیل هزینه به سازمان است. در حالی که نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه با یک شرکت خدماتِ شبکه، در واقع قرارداد با گروهی از دهها کارشناس است. تعدُد کارشناسان در شرکت‌های پشتیبانی شبکه باعث می‌شود تا اولاً هیچ کاری از عهده‌ی آنها خارج نباشد و ثانیاً مشکلات خیلی سریعتر رفع گردند. البته برای این کار لازم است تا شرکت پشتیبانی شبکه جزو آن دسته از شرکتهایی نباشد که تعداد پرسنلش از تعداد انگشتان یک دست کمتر است. در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه تعداد پرسنل فنی یکی از پارامترهای اساسی است. و البته این پرسنل باید در استخدام شرکت باشند. نه اینکه از نیروهای فریلنسر استفاده کنند یا نیروهای قرضی از دیگر شرکت ها بگیرند و به پروژه‌های خود اعزام کنند. شرکت پشتیبانی شبکه پیراسیس یکی از شرکت هایی است که بیش از سی نفر پرسنل فنی دارد و به هیچ وجه از نیروهای فریلنس یا قرضی استفاده نمی‌کند. اگر می‌خواهید با یک شرکت پشتیبانی شبکه قرارداد ببندید برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از آنها لیست بیمه نفراتشان را بخواهید تا مطمئن شوید که نیروهایی که برای کار در سازمان شما اعزام می‌کنند در استخدام خودشان هستند.

 

2- دسترسیِ 24x7: یکی دیگر از مزایای برون سپاری خدمات شبکه به شرکت ها نسبت به استخدام نفرات این است که نیروی کارِ استخدامی در روزهای تعطیل، مرخصی و در تمام ساعات غیرکاری از دسترس کارفرما خارج است. اگر در زمانهای عدم حضور کارمند مشکلی در شبکه کامپیوتری سازمان به وجود بیاید عملاً ممکن است کل روند کاری بازبایستد و هزینه‌ی بسیار سنگینی به بار بیاورد. در حالیکه قراردادهای شرکتهای خدمات شبکه معمولاً قراردادهای 24x7 هستند. به این معنی که خدمات در آنها 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه روز تضمین شده است. البته قبل از امضای قرارداد با آنها باید از چنین موضوعی اطمینان حاصل کنید. چون برخی از آنها خدماتشان را به ساعات اداری محدود می‌کنند و این ممکن است در آینده مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.

 

3- کاهش هزینه‌های بالاسری: هزینه‌ای که یک کارمند برای سازمان دارد فقط حقوق دریافتیِ او نیست. بلکه حقوق فقط بخشی از پرداختی‌هاست. بلافاصله پس از استخدام یک کارمند حق بیمه، عیدی، سنوات، مالیات، و هزینه‌های دیگری که در سازمانهای مختلف متفاوت است، به کارفرما تحمیل می‌شود. برون‌سپاری بارِ همه‌ی هزینه‌های اضافه را از روی دوش کارفرما برمی‌دارد.

 

4- امکان جبران خسارت: اگر اهمالی از جانب یک کارمند سر بزند که باعث ضرر و زیانِ سازمان شود، از لحاظ حقوقی هیچ راهی برای جبران خسارت از جانب کارمند وجود نخواهد داشت. در حالی که بلافاصله پس از قرارداد با یک شرکتِ خدمات پشتیبانی شبکه، توافق‌نامه‌ای به نام SLA امضا می‌شود که در آن جبران خسارت‌های ناشی از کاهش کیفیتِ خدماتِ شبکه، به عهده‌ی شرکت سرویس‌دهنده خواهد بود و این توافقنامه به طور کامل وجاهت قانونی دارد. یکی از بهترین انواع این توافق‌نامه‌ها را شرکت خدمات شبکه پیراسیس با مشتریانش امضا می‌کند و به این ترتیب خیال کارفرما را بابت سطح خدماتی که ارائه می‌دهد، راحت می‌کند.

 

جمع‌بندی:

برون‌سپاری خدمات شبکه نه تنها باعث می‌شود خدمات در سطحی بسیار بالاتر از چیزی که یک کارمند قادر به انجام آن است ارائه شود، قیمت تمام شده این خدمات را هم کاهش می‌دهد. این کاهش هزینه باعث شده است تا امروز بیشتر شرکت های پیشرو به فکر برون سپاری چنین خدماتی بیفتند.

 

منبع :  https://www.pirasys.com/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 63
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 404
:: بازدید هفته : 424
:: بازدید ماه : 14408
:: بازدید سال : 41444
:: بازدید کلی : 145629