وب شو

fereidouni.org

زغال قلیون ,قیمت زغال قلیون , انواع زغال قلیون , زغال قلیون عمده
پنج شنبه 27 شهريور 1399 ساعت 1:45 | بازدید : 2843 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )
قَلیان یا غُلیان (به معنی قل قل کننده) نام یک ابزار تدخین تنباکو است که با عبور دود از تنگ قلیان برای خنک کردن و تصفیه دود تنباکو ،آن را به ریه فرو میبرند.
امروز ما قصد داریم به سراغ برخی از دانش بنیادی زغال چوب قلیان برویم که برای همه افراد سیگاری قلیان مفید است و به رایج ترین انواع زغال چوب قلیان می پردازیم.

انواع زغال قلیون

زغال قلیون چیست؟

اولین کار زغال قلیون این است که به یک منبع حرارت تنباکو قلیان طبخ می کند تا دود تولید کند. هنگامی که ذغال شما روشن شد ، آنها را در بالای فویل روی کاسه قلیان قرار داده و گرمای تولید شده توسط آنها باعث می شود تا تنباکو ها بپزند و دود تولید کنند.

انواع:

چندین نوع ذغال وجود دارد و هر سبکی جوانب مثبت و منفی خود را دارد ، بنابراین بیایید نگاهی به هر نوع ذغال سنگ و ویژگی های آنها بپردازیم.
سریع :

تولید زغال قلیون سریع همان چیزی است که بیشتر افراد قلیانی از آن استفاده می کنند و این ذغال مانند دیسک های سیاه کوچک  به نظر می رسد. همانطور که از نام آنها پیداست ،  این نوع زغال به دلیل روکش شدن با یک شتاب دهنده شیمیایی سریعترین ذغال حرارتی است که به افراد اجازه می دهد تا با یک فندک معمولی آن را روشن کنند.

با این حال ، این بدان معنی است که این ذغال ها در مقایسه با سایر انواع ذغال بسیار داغ و بسیار سریع می سوزند و همچنین بو و طعم قوی تری ایجاد می کنند.

هنگام روشن کردن آنها ، متوجه خواهید شد که ذغال شروع به جرقه می کند و وقتی گرم می شود ، رنگ آن به آرامی از سیاه به نارنجی / قرمز تغییر می کند و سرانجام به رنگ خاکستری / سفید تغییر می کند. قبل از افزودن این مواد به کاسه قلیان ، حتما صبر کنید تا ذغال خاکستری / سفید شود!

نقره ای :

تولید زغال قلیون نقره ای به نوعی ترکیبی بین ذغال سریع و ذغال طبیعی است . این ذغال ها عموماً دارای شکل زبانه مربعی هستند و با یک روکش با رنگ نقره ای پوشیده شده اند که به عنوان شتاب دهنده شیمیایی عمل می کند و این امکان را فراهم می کند تا فقط با یک فندک معمولی روشن شوند.

این زغال ها از نظر حرارت بین زغال سریع و ذغال طبیعی است وگرمای کمی تولید می کنند و طرفداران این نوع ذغال می گویند در مقایسه با ذغال سریع استاندارد ، بو و طعم بسیار کمتری ایجاد می کنند .

هنگام روشن کردن این نوع ذغال ، مانند همان زغال های سریع معمولی ، جرقه ایجاد نمی کنند ، اما با گرم شدن ذغال ، روکش نقره روی آنها شروع به سوختن می کند. قبل از افزودن این مواد به کاسه قلیان حتما منتظر بمانید تا تمام پوشش نقره ای  بسوزد!

نارگیل :

تولید زغال قلیون نارگیل از پوسته نارگیل ساخته شده و در اندازه ها و شکل های مختلفی به بازار عرضه می شود ، اما به طور کلی متداول ترین سبک ها یا "مسطح" یا "مکعب" شکل نخواهند بود و همچنین هیچ نوع ماده شیمیایی مانند روکش های شتاب دهنده ندارند، بنابراین کمی طولانی تر از زغال سریع یا نقره ای روشن می شوند اما به محض گرم شدن ، بیشتر از زغال سنگ های سریع می سوزند و اثر بو یا طعم کمتری دارند .

به دلیل شتابدهنده شیمیایی ندارند، نمب توانید آنها را با یک فندک گرم کنید ، بنابراین برای روشن آنها نیاز به یک  بخاری تک سیم دارید. هنگام روشن کردن این ذغال ها معمولاً باید آنها را به مدت 5 دقیقه روی بخاری خود در تنظیمات "High" قرار دهید و سپس از انبرک خود استفاده کنید تا ذغال را بچرخانید و بگذارید 3 - 4 دقیقه دیگر گرم شود.

طبیعی :

یکی دیگر از انواع تولید زغال قلیون ، ذغال طبیعی است که به طور معمول از چوب لیمو ، چوب نارنجی یا بامبو ساخته می شود و بیشتر در قطعاتی به اندازه انگشت دست موجود است ، اگرچه برخی آن ها در اندازه های بزرگتر ارائه می دهند.

ذغال طبیعی مشابه زغال نارگیل هیچ گونه شتاب دهنده شیمیایی ندارد به این معنی که شما باید آنها را با یک  بخاری تک سیم گرم کنید  و در ضمن تأثیر کمتری بر طعم و بوی تنباکوی شما دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


درباره شهرک صنعتی قرچک
یک شنبه 2 شهريور 1399 ساعت 20:56 | بازدید : 3116 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

شهرک صنعتی قرچک

قرچک در سال ۱۳۲۰، ۱۶۷ نفر جمعیت داشته قرچک به علت مهاجرپذیری فراوان، رشد خود را به شهر به‌سرعت پیموده‌است. وجه تسمیهٔ آن به سبب وجود پست بازرسی روس‌ها در جریان جنگ دوم جهانی، در کنار ایستگاه قطاری بود که آن جا برای بازرسی محموله‌های گندمی که به مقصد اتحاد جماهیر شوروی، فرستاده می‌شد، ایجاد کرده بودند و به این سبب، مردم بومی به آن جا قریهٔ چک می‌گفتند. قرچک در سال ۱۳۵۵ به شهر تبدیل شد علت توسعه اصلی آن در آن سال‌ها وجود کوره پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود داشت و دارد و دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک کوره پزخانه‌های آن است بر روی یکی از دودکش‌های آن که غیرفعال است و در کنار کمربندی واقع شده توسط معمار آن که مشخص نیست چه کسی است با آجر و به صورت برجسته سال ۱۳۳۲ نقش بسته‌است. در سال‌هایی که تهران برای توسعه و ساخت وساز نیاز به مصالح ساختمانی از جمله آجر فشاری داشت کارگران فصلی برای کار در این کوره پزخانه‌ها از شهرستان‌های مختلف به این شهر می‌آمدند؛ از آذربایجان، خراسان، کردستان، ایلام… بعد از شروع جنگ در افغانستان و مهاجرت افغان‌ها، افغان‌ها نیز به این کارگران اضافه شدند و بسیاری از این کارگران فصلی در این شهر ساکن شدند و این شهر شکل گرفت.

درباره شهرک صنعتی

يكي از20 شهرك و ناحيه صنعتي ، شركت شهرك های صنعتی قرچک تهران، در صدد ایجاد ۴ فاز به وسعت ۷۵۰ هکتار است

فاز اول دارای زون بندی فلزی، شیمیایی، غذایی و نساجی بوده، همه قطعات آن واگذار شده است دارای 130 واحد صنعتی فعال است

فاز دوم با قطعات بزرگتر از 700 متر مربع ، علاوه بر زون بندی فاز۱ دارای برق الکترونیک ، کانی غیر فلزی و سلولوزی نیز می باشد، در حال تکمیل ساخت و ساز است نیمه دوم ۹۹ واگذاری آن آغاز میگرد. متقاضیان در آن زمان میتوانند به دفتر مرکزی مراجعه نمایند.جواز های تاسیس جهاد ، صنایع (جواز تاسیس مجاز داخل شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران ) و همچنین صنوف توليدي ( نظیر خشکبار کیف و کفش، خیاطی جوراب و…) می توانند نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.

فروش سوله در شهرک صنعتی قرچک

این شهرک دارای سوله های متعددی است که اگر مایل به فروش آن بودید می توانید با مشاور املاک صنعتی غلامی در ارتباط باشید

شهرک صنعتی قرچک روی ریل توسعه و اشتغال

بازدید مهندس لطفی معز یکی از مدیران پر تلاش و متخصص عرصه صنعت و تولید در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از شهرک صنعتی قرچک

وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند استقرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد

در حال حاضر قیمت پایه هر متر مربع ۲8۰ هزار تومان ( قطعات تجاری با مزايده واگذار ميشود) که به صورت اقساط ۳۶ ماه با مبلغ نقدی ۳۰ درصد از متقاضیان اخذ می شود.

کلیه خدمات مالی و اداری عقد قرارداد/تغییر نام/استعلام ادارات و… توسط دفتر مرکزی و اخذ انشعابات و مجوز احداث/پایان کار در شهرک انجام می گردد.

انشعابات آب و برق جهت تولید همزمان با تکمیل ساختمان تولید قابل واگذاری بوده و درخواست هاي گاز و تلفن شهرک در حال اخذ بوده و به زودی به متقاضیان واگذار می شود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آپ چگونه ساخته می شود؟
شنبه 1 شهريور 1399 ساعت 18:44 | بازدید : 3041 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

طراحی های اپلیکیشن

وقتی یک در حال طراحی اپلیکیشن هستید ، یکی از این دو مسیر را انتخاب می کنید: هیبریدی یا نیتیو. برنامه های هیبریدی از Apache Cordova استفاده می کنند ، که برنامه شما را در یک مرورگر وب تمام صفحه بر روی تلفن اجرا می کند ، و دسترسی سیستم عامل را به عملکردهای دستگاه اصلی امکان پذیر می کند.مزیت آن برای توسعه دهندگان وب این است که مهارتهای HTML5 CSS3 و JavaScript  آنها به راحتی قابل انتقال هستند. همچنین امکان استفاده از چارچوب هایی مانند jQuery Mobile یا KendoUI Mobile وجود دارد که از مسیریابی خسته کننده و ظاهر طراحی شده مراقبت می کنند. باید در بهینه سازی دقت کنید ، زیرا تغییر DOM در یک دستگاه تلفن همراه می تواند گران باشد.
از طرف دیگر برنامه های بومی کراس پلت فرم ، چارچوب هایی مانند Xamarin یا NativeScript  وسیله نفوذ به برخی از ابزارهای اصلی بومی و لایه مشترکی که با آن ساخته می شود ، هستند. آنها سپس با برنامه ای که می تواند بر روی سیستم عامل دستگاه (iOS ، Android و غیره) اجرا شود ، همگام می شوند .
در نتیجه ، با برنامه های بومی می توانید از عناصر UI بومی خالص و تسریع سخت افزاری بر روی دستگاه استفاده کنید. این رویکرد همچنین معمولاً به این معنی است که شما به سطح API دسترسی کامل و سطح پلتفرم دسترسی دارید ، بنابراین محدود به پلاگین های موجود در Cordova نیستید.

نرم‌افزار کاربردی (به انگلیسی: Application software) یا اَپ (به انگلیسی: App) یا بِرکا (برخاسته از برنامه کاربردی) یک برنامه رایانه‌ای است که برای اجرای گروهی از توابع هماهنگ، وظایف یا فعالیت‌هایی برای منفعت کاربر طراحی شده‌است. نمونه‌هایی از یک نرم‌افزار کاربردی عبارتند از: واژه‌پرداز ها، صفحات گسترده ها، نرم‌افزارهای حسابداری، مرورگرهای وب، رایانامه‌ خوان ها، مدیا پلیرها، مشاهده گر های پرونده، شبیه‌سازهای پرواز و ویرایشگرهای گرافیک. این عبارت در تضاد عبارت نرم‌افزار سیستمی معنی پیدا می‌کند که عمدتاً شامل اجرا کردن رایانه می‌شود. نرم‌افزار سیستمی در مقابل در پس‌زمینه عمل می‌کند و خدماتی را فراهم می‌کند که دیگر نرم‌افزارها یا سیستم‌عامل می‌توانند برای انجام کارهای خود از آن استفاده کنند. اما در عوض معمولاً مستقیماً با کاربر عادی در تماس نیست و خدماتی را به او ارائه نمی‌دهد. موبایل ها(هوشمند) نیز همانندکامپیوترها نرم افزارها و برنامه های مختلفی دارند. که در بازار آنها را بیشتر با واژه اپلیکیشن یا به اختصار App میشناسند.که در واقع بمعنی همان اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار موبایل میباشد.

هیبریدی در مقابل نیتیو

دشوار است که بگوییم یک برنامه تلفن همراه هیبرید است یا نیتیو. طراحی اپلیکیشن هیبریدی با کدنویسی تمیز نباید متفاوت از معادل نیتیو خود به نظر برسد یا رفتار کند ، اما اغلب آنها این گونه هستند. یک برنامه هیبریدی باید DOM را دستکاری کند (که این یک کار گران قیمت است) ، و هر گونه تاخیر قابل توجه می تواند کاربر را در برنامه شما عصبی کند و منجر به بازخوردهای بد در فروشگاه برنامه شود.
در صورت استفاده از مهارت های JavaScript خود برای نوشتن یک برنامه موبایل نیتیو ، میتوان با استفاده از کد بسیار کمتری نسبت به یک برنامه موبایل هیبریدی، در کسری از زمان ، و تمام آن داده ها را در همان زمان در معرض کاربران وب سایت خود قرار میدهید. با استفاده از Telerik NativeScript و Sitefinity CMS، این مهم امکان پذیر است.

معرفی NativeScript

 

NativeScript چارچوبی است که توسعه دهندگان را قادر می سازد از JavaScript خالص برای طراحی های اپلیکیشن تلفن همراه بومی متقاطع برای تلفن های اندرویدی ، iOS و ویندوز استفاده کنند ، با استفاده از بسیاری از همان کدها (اگرچه شما نیز در صورت لزوم گزینه نوشتن کد خاص پلتفرم را نیز دارید) .
JavaScript زبان اصلی است ، در حالی که طرح بندی UI هر چند XML توصیف شده است. سپس NativeScript طرح XML را به اجزای UI بومی سیستم عامل تبدیل می کند ، بنابراین هیچ گونه مشکلی در تجربه کاربری وجود ندارد. شما برای ایجاد تجارت خود به تمام قدرت ، انعطاف پذیری و توسعه پذیری جاوا اسکریپت دسترسی دارید.
NativeScript از طریق یک لایه انتزاعی جاوا اسکریپت امکان دسترسی کامل به API های اصلی بومی مانند دوربین ، مکان و سیستم پرونده را فراهم می کند. iOS ، Android و Windows همه ماشینهای مجازی JavaScript را در اختیار کاربران قرار می دهند که به کاربران امکان دسترسی به هسته اصلی خود را می دهد.

وارد Sitefinity شوید

 Sitefinity یک بستر مدیریت محتوا و تجزیه و تحلیل مشتری از Telerik است. به همراه مجوز ، به مجموعه کنترل های HTML5 در پلت فرم Kendo UI دسترسی پیدا می کنید . Sitefinity همراه با ماژول موبایل است که شما را قادر می سازد داده های خود را در طراحی اپلیکیشن هیبریدی Cordova UI mobile Kordo UI قرار دهید ، و یک چارچوب کلی را تولید می کنید که از طریق آن می توانید داده های خود را تنها با چند کلیک مشاهده و ویرایش کنید.

کد Kendo \ Cordova که برای انجام کارهایی مانند مسیریابی لازم است ، ضعیف نیست. با این حال ، با یک برنامه NativeScript می توان بسیاری از کارهای اساسی را مدیریت کرد و فقط روی داده ها متمرکز شد.
مطمئناً ، در حال حاضر هیچ دکمه ای با یک کلیک وجود ندارد که شما را قادر به تولید یک برنامه NativeScript در سایت Sitefinity کند. با این حال ، شما می توانید همین حالا به Plater Telerik مراجعه کرده و از ابزار ScreenBuilder آن برای انجام کار مشابه استفاده کنید. در اصل به شما امکان می دهد صفحه های اپلیکیشن خود را طراحی کنید ، فقط باید داده های خود را وصل کنید.

ماژول ها و کارها

 در UI اداری با پشتیبانی از Sitefinity ، با تعریف ماژول جدید Sitefinity خود شروع کنید. یک نوع محتوا ایجاد کنید (برای مثال ، “کار”) و نوع محتوای والدین را تعیین کنید (در صورت وجود). سپس قسمت های مناسب را اضافه کرده و با استفاده از منوی کشویی آنها را تعریف کنید. بر روی ‘Finish’ کلیک کنید و Sitefinity تمام جداول پایگاه داده را برای شما ایجاد می کند.
نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن

اکنون می توانید شروع به طراحی های اپلیکیشن کنید. رابط Sitefinity ایجاد وظایف را برای ماژول شما آسان می کند. به سادگی بر روی دکمه “ایجاد کار” در نوار ابزار کلیک کنید و رابط کاربر به شما امکان می دهد موارد جدیدی را با زمینه هایی که شما تعریف کرده اید وارد کنید.

گزینه های همگام سازی

 مرحله بعدی همگام سازی داده های شما است. برای این کار توصیه می کنم از خدمات Telerik Backend استفاده کنید . این یک پایگاه داده ساده ، سریع ، NoSQL است و برای به دست آوردن داده ها نیازی به پردازش اضافی نیست. اگر سایت شما رو به پایین باشد ، کاربران اپلیکیشن تلفن همراه هنوز هم می توانند داده ها را مرور و ویرایش کنند ، و هنگامی که از آن نسخه پشتیبان تهیه می شود ، سیستم همگام سازی را در فاصله زمانی مشخص شروع می کند و سپس تمام تغییرات را ایجاد می کند.

Sitefinity CMS از فناوری ServiceStack برای ارائه و پشتیبانی برخی از عملکردهای آن استفاده می کند. اما اگر می خواهید از ServiceStack برای توسعه و شخصی سازی CMS استفاده کنید ، باید مجوزهای مربوط به ServiceStack را خریداری کنید.

همگام سازی داده ها

 برای همگام سازی داده های وارد شده در سکوی Sitefinity ، ابتدا با بررسی کادر ارائه شده ، ماژول جدید خود را انتخاب کرده و سپس فاصله همگام سازی را تنظیم کنید. Sitefinity تغییرات دو طرفه را با سرویس های پشتیبان Platform Telerik همگام می کند. این بدان معناست که اگر داده های جدیدی را در UI Telerik Platform Backend Service UI اضافه کنید ، در فاصله همگام سازی بعدی به طور خودکار با Sitefinity همگام می شود.
هنگامی که کانکتور را ذخیره کنید ، یک دکمه همگام سازی در دسترس خواهد بود ، تا بتوانید از زمان انتظار و همگام سازی داده ها به صورت دستی گذر کنید. با کلیک روی پیوند “جزئیات” در بالا سمت راست (در زیر “پهنای باند”) ، شما را مستقیماً به پلت فرم Telerik و پروژه خدمات جدید خود ارسال خواهید کرد.
برای افزودن پروژه خود به Telerik Platform ، برای پیکربندی سرویس ها به “فضای کاری من” بروید. در کادر “سرویس داده ابر” روی “افزودن به پروژه” کلیک کنید. در انتها ، از منوی سمت چپ ، “Types” را انتخاب کنید. باید تمام کارهایی را که در CMS ایجاد کرده اید مشاهده کنید.

پروژه NativeScript را ایجاد کنید

 

Plater Telerik با مفهوم فضای کاری کار می کند و هر فضای کاری می تواند شامل یک یا بسیاری از انواع پروژه باشد. پروژه داده تعریف شده برای این آموزش بخش ذخیره داده با پسوند است. حال باید نوع جدید پروژه را اضافه کنیم.
از داخل فضای کاری وظایف اصلی خود شروع کنید و روی دکمه “ایجاد پروژه” کلیک کنید. اکنون ، “پروژه بومی AppBuilder” را انتخاب کنید. پس از انتخاب ، می توانید یک پروژه خالی ایجاد کنید ، یک نمونه از پیش ساخته بارگذاری کنید یا یک مخزن را کلون کنید. برای این آموزش ، نمونه ‘NativeScript MasterDetail’ را انتخاب کردم ، زیرا این یک نقطه شروع خوب برای استفاده لیستی از داده ها است.
بعد کدی را که لیست می کند حذف می کنیم و آن را با کد پس زمینه Telerik جایگزین می کنیم. ما همچنین اسکریپت جفت جزئیات را تغییر می دهیم تا ویرایش و ذخیره اطلاعات را فعال کنیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 63
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 38
:: باردید دیروز : 404
:: بازدید هفته : 442
:: بازدید ماه : 14426
:: بازدید سال : 41462
:: بازدید کلی : 145647